Bazı şeyler ne kolay bitiyor değil mi...?
Güzel bir şeyler olsun diye yıllarca emek veriyorsun, uğraşıyorsun, bekliyorsun...
Senin yıllardır çabaladığın şeyi , birisi çıkıp bir saniyede mahvediyor.
Sen kıyamıyorsun belki, ama birileri gözünü bile kırpmıyor ....