‘’Bir psikanalistle hiç görüşmedin, ama zamanının büyük bölümünü kendi ruhunu çözümlemeye ayırmıştın. Freud’u, Jung’u, Lacan’ı okuyordun. Psikanaliz üzerine düşünüyor ama uygulamaya geçmiyordun. Tedavinin seni olağanlaştıracağını ya da içinde geliştirdiğin olağandışılığı bayağılaştıracağını düşünüyordun. Başkalarını dinlemeyi severdin. İnsanlar içlerini açardı sana. O sessiz, dikkatli, yapıcı halinle, sana gizlerini açanlardan daha az yardım ettin kendine.’’
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
‘’Pek bilmediğimiz yabancı bir dilde rock müzik dinlemenin daha iyi olduğunu söylerdin. İnsan yarım yamalak anladığında, sözler nasıl da güzelleşiyorlarmış. Tarihler uysa, Dadaizm ne güzel bir rock müzik ortaya koyarmış.’’