Dila

Dila
@dilas0
insanım.
Teoman - Serseri
aynaya bakmam kendimi bilmem hayat acıtınca dünyayı sevmem
Müzik
Reklam
Senden Bana Kalan
''...zaten çok fazla vaktim kalmadı ki, hiç olmazsa içimden geçeni yapayım...''
''take me back, to the night we met...'' ☆
çığlık atmak istiyorum. iyi geceler.
Edebiyat