Arkadaşlar, o ağaçları kestirmeyeceğiz diyorduk ya, geldiğimiz yere bakın ya. Tecavüzcü tutuklatmaya çalışıyoruz, çocuk katilini, kadın katilini buldurmaya çalışıyoruz. Eve dönmeyecektik. Evden çıkıp eve dönmeyelim bir daha.
Yaşamak değil ki bu, hayatın böyle olduğunu ve değiştiremeyeceğini bilmek, bir yerden sonra anlamaya başladıkça kabullenmek gibi. Bir de şu var, anladıkça hayatta kalıyorsun; yaşamıyorsun. Gibi.