O an , geminin loş ambarına sıkışıp kalmış bir vaziyette hayatın rahminde sallanıp duruyordu. İstese de istemese de yakında yeni bir hayata doğacaktı..
Sasa yeni doğan yavruyu kendi gözleriyle görmek için koşarcasina çıkti dışari .Ancak o sabah etrafa ağır bir sis çökmuştü..
Ahıra giderken bir ses duydu , sanki dörtnala koşan bir atın nal sesleriydi bu .
Usta binici göz açıp kapayıncaya kadar yana egildi ve küçuk kızı yakaladigi gibi yerden kaldırip atının terkisine atıverdi ....