dilek

dilek
@dileek
Aslında yalnızlık en güzel beraberliktir. En azından etrafında seni üzecek, anlamayacak ya da kalbini kıracak birileri olmaz.
Reklam
Velhasıl kelebek ömrü kadar kısa olur hikayen bende. Değmediğini hissetiğim o anda ne kadar sevmiş olursan olayım, noktayı koymasını da gayet iyi bilirim.
Kadına isim veremediler çünkü kadının adı yoktu .Kadının bedeni vardı , cinselliği , bacak arası vardı ,sehvetleri ,arzuları vardı ama asla bir kimliği yoktu ,olamadı .
Sonra bir gün bir yazı okudum."Bir kadının gözlerinin içi gülüyorsa, onu gerçekten seven bir adam vardır hayatında" yazıyordu. İşte o gün anladım aslında "Beni hiçbir zaman sevmemişler, hep öldürmüşler," dedim içimden.

dilek

, bir kitap okudu
8/10
·288 syf.·
Beğendi
·
2020 32. kitabı
Ozan Ağrı
6.2/10 · 262 okunma
Reklam