Velhasıl kelebek ömrü kadar kısa olur hikayen bende.
Değmediğini hissetiğim o anda ne kadar sevmiş olursan olayım, noktayı koymasını da gayet iyi bilirim.
Kadına isim veremediler çünkü kadının adı yoktu .Kadının bedeni vardı , cinselliği , bacak arası vardı ,sehvetleri ,arzuları vardı ama asla bir kimliği yoktu ,olamadı .
Sonra bir gün bir yazı okudum."Bir kadının gözlerinin içi gülüyorsa, onu gerçekten seven bir adam vardır hayatında" yazıyordu. İşte o gün anladım aslında "Beni hiçbir zaman sevmemişler, hep öldürmüşler," dedim içimden.