dilek

dilek
@dileek
... En çok sevilen, en önce gelir ... "Benim her şeyimsin," kolay laftır, herkes söyleyebilir. Eğer sizi her şeye tercih ediyorsa, ancak o zaman, her şe­yisiniz demektir, gerçekten. Birisiyle ilgili duygularınızdan ya da onun duyguların­dan şüpheniz varsa, derhal bir 'öncelik' testi yapın, her günkü yaşantınızdan örnekleri hatırlayarak. Şaşmaz gerçek hemen ortaya çıkacaktır. Sevgi, bir bakıma, önceliktir...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Onu kandıramıyordum,çünkü her zaman garip bir şekilde mutlu muyum,üzgün müyüm anlıyordu.Benim hissettiklerimin yarısını hissediyordu sanki...
Daha önce pek fazla okumuyordum. Kitaplar evimizde pek sık görülmezdi. Ekmeğin daha önemli olduğu düşünülürdü. Karnımızı doyurmak zihinlerimizi doyurmaktan daha önemli bir işti.
“Yapamayacağın şeylerin yapabileceklerini engellemesine izin verme. Rüzgârın yönünü değiştiremediğin zaman ,yelkenlerini o rüzgâra göre ayarla. Çünkü dünya , karşılaştığın fırtınalarla değil , gemiyi limana getirip getiremediğinle ilgilenir.”
“Afganistan’da çocuk çok ama çocukluk yok.”