Kime sorsanız yalnızlıktan şikayet eder. Yalnızım der, iki gözüm var der gibi. Oysa gerçekte yalnızlık bazıları için insanlarla karşılaşınca başlayan bir şeydir. Kendisini anlamayan insanların içinde olmaktır, konuşmanın, ağlamanın fayda etmediği insanlar arasında.