DİLEKitap

DİLEKitap
@dilek6679
Kendimden vazgeçmeyeceğim. Bundan sonra hoşuma giden şeyleri özenle yakınımda toplayacağım ve kendi antolojimi olusturacağım.
Sayfa 212 - Domingo·Kitabı okudu
Reklam
Ben ne arıyorum acaba?Belki de bundan sonra yaşamanın yeni bir yolunu?
Sayfa 181 - Domingo·Kitabı okudu
Sanki fikirler,uzerlerindeki örtü kaldırılmış gibi bir bir fışkırmaya başlamıştı.
Sayfa 167 - Domingo·Kitabı okudu
Kalbinin derinliklerinde bir yerde ,kendine inanıyordu.
Sayfa 163 - Domingo·Kitabı okudu
Beni olduğum gibi kabul edecek huzurlu "Bir yer" arıyorum .Sadece bir yer...
Sayfa 159 - Domingo·Kitabı okudu