"
Hayat neyse odur, değeri neyse odur. ... Hayattan da çok fazla şey istememek beklememek gerekir, dolayısıyla hayatı yok etmek gibi bir şey de istememek gerekir.
"
"
Bakın karşınızdaki insana, bakın utanmayın. Ona sokakta rastlasınız öldürmek mi isterdiniz? O ne yaptı size de bu kadar nefret ediyorsunuz ondan? Suçu ne, niçin sevmeyecekmişsiniz onu? Önce siz dostluk gösterin bu kadına, ondan sonra başkaları da dost olacaktır onunla.
"
"
İnsanlar o kadar yalnız ki satın aldıkları zehirli hayvanlara bağlanıyorlar, hayvanlar da ilginç, hissediyorlar durumu ve ısırmıyorlar o insanları.
"