Gggug

Gggug
@dilekmusa
Nazan Bekiroğlu'nun; "İçimde çok büyük bir ağlamak var. Bir ağacın altında oturarak hem kendime, hem bütün insanlara hem börtü böceğe, kurda kuşa. Bin yıllık gözyaşıyla ağlamak istiyorum." dediği yerdeyim..