dp

dp
@dilrubapckk
gidisimden daha hizli bi donusum oldu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben gönlümü senin hasretinle dağladım.
Senin ışığını söndürüp karanlığından şikayet edecek.
Beni soracak olursan ben iyiyim. Zaten ne sen sorarsın, ne de ben iyiyim.
"Ne ikna edici bir intihar biçimidir; şimdi seninle göz göze gelmek..."