Ana rahminden öldük, dünyaya doğduk. Dünyada öleceğiz, ahirete doğacağız. Ahirette öleceğiz, ebediyete doğacağız. Yani fâni olmak yok, biz bakiyiz. Ancak ve ancak dünyada faniyiz.
İnsanlar gelir geçer hayatımızdan ama en çok, bize özen gösterenleri hatırlarız.
Sessiz oturabildiklerimizi, bir acının yanı başında beraber kalabildiklerimizi, acziyetimize tanık olduklarında yüzümüze vurmayanları hatırlarız.
Kemal Sayar