Deniz

Deniz
@dineo
Yazıklar olsun,bir kalbe hâkim olduğunu bilip de,neşesini köreltmeye çalışanlara!
Reklam
Kendimizi mutlu edemediğimiz gibi mutlu insanları da görmeye tahammül edemiyoruz. İşin kötü yanı bu.
"İşte böyle,sevgili Wilhelm,yeryüzünde kalbimin en yakını çocuklar."
Eşit olmadığımızı ve olamayacağımızı çok iyi biliyorum;fakat bence saygı görmek için halktan uzak durması gerektiğini sananla, yenilmekten korktuğu için düşmanının karşısında saklanan bir korkak arasında hiç fark yok.
Bu hayallerin ihtişamının gücü altında eziliyorum.
Reklam