Sanki düşmekte olan bir uçaktaydım ve koltuğuma sıkı sıkı tutunarak kurtulacağıma inanıyordum.Sanki tutunmak her zaman düşmekten kurtarırmış gibi... Oysa kurtarmıyordu.Uçakta değildim ama yine de düşüyordum.
Tarih sahnelerinden silinip giden bir sürü insanın ardında kalan bir sürü insan nasıl hayatlarına devam etmişti? İnsanlar sevdikleriyle birlikte silinmeliydi hayattan...