sila

sila
"Bence, gönül güzelliği göz, yüz güzelliğinden daha iyi bir şey. Kalpsiz bir güzelliğin, fakir teyze kızlarının hayatını kırmaktan, gönlünü söndürmekten başka neye faydası var ki?.."
Reklam
"Üşümek mi? İnsanın içinde güneş yanarken üşümek mi?"
"..görüyorsun ki, bizi her şey birbirinden ayırıyor. Seninle artık iki düşman bile değiliz; birbirini hiç, ama hiç görmeyecek iki yabancıyız."
"Fakat bunların hiçbirisinde bu gece gözkapaklarımın içini yakan yaşlardaki acılık yoktu. O vakit, sadece gözlerim ağlamıştı. Bu gece gönlüm ağlıyor."
"Bana gelince, ben bambaşka bir çocuktum."
Reklam