Hᴜ̈ᴢᴜ̈ɴ Dɪʏᴀ̂ʀı

Hᴜ̈ᴢᴜ̈ɴ Dɪʏᴀ̂ʀı
@diyari_huzunn065
Ben yine de ısrarla senin bahçende büyümek isteyen bir papatya olacağım. Susuz kalsam da büyümek için uğraşacağım.'.. ⓪①.①①.②⓪②②
•Eskiyi özlüyor insan, geçmişi, geçmişteki insanları, yaşanan güzel anıları. İnsanların hayatına girdiği o ilk anı özlüyor insan, sonrasında neler yapabileceğini bilemeden hayatına aldığı o anları. Eskiyi bu yüzden sevmiyor muyuz zaten? Dalıyor uzaklara, hiç olmayacak yerlere ve belki de hiç ait olmadığı yerlere. Ne diyordu eskiler; "Kalp neredeyse insan oraya muteberdir" diye. Yani bizler hep ait olmadığımız yerlerdeyiz. Ya sonra? Keşke'ler başlıyor 'iyi ki'ler dururken, cümleler yarım kalıyor. İç muhasebesi yapmak isterken yüreği sızlıyor, kalıyor orda kıpırdayamıyor.. “Aslında insanın canımı en çok acıtan şey; hayal kırıklıkları değil, yaşanması mümkünken yaşayamadığı mutluluklardır".. Demem o ki, Bağ kurduğu her şeyle sınanıyor insan. Öyle yada böyle..🥀🖇
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيمِ "'...رَبَّنَا وَلَا تُحَمِّلْنَا مَا لَا طَاقَةَ لَنَا بِه۪ۚ...'" '"...Rabbimiz bize taşıyamayacağımız şeyleri yükleme...'" [[ Bakara / 286 ]]
'" الصمت أجمل شفاء... أسكت يا قلبي...' '"Sessizlik en güzel şifadır... Sukût et yüreğim..."'🥀 ❉্᭄͜͡
İbnû'l-Kayyım (rahimehullah) dedi ki; "İnsanların sana karşı muhalif olması nefsine ağır gelmesin. Tek başına bile olsan Allah'a ve Rasûlüne itaat et. Çünkü Allah seninle beraberdir." El-Fevâid, s. 319
•İnsan acısıyla yaşamayı öğrenmedikçe, kaybetmeyi kendisinden başlar....🍃🥀