Bir kadını ortadan ikiye bölerseniz yarısı annedir, yarısı çocuk... Ve bir kadını katlederseniz hem bir anne hem bir çocuğu katletmiş olursunuz. Yani sizi "adam edebilecek" her şeyi, her şeyinizi... İşte bu yüzden bu toplum bu konuda bir türlü adam olamıyor.
Biz kadınlar Türkiye'nin tüm kadınları, birbirimize görünmez sicimlerle bağlıyız. Hangi partiden olduğumuz, hangi takımı tuttuğumuz, hangi aileye doğduğumuz hiç fark etmez. Birimiz zulme uğradığında diğeri de çaresizlik hissediyor çünkü insan, ancak başka insanlar aracılığıyla insan oluyor. Onun için biz birbirimize görünmez sicimlerle bağlıyız. Birimizin acısı hepimizin ortak acısına denk düşüyor. Ve birimiz öldürüldüğünde bu diğerinin de tam olarak aynı gerekçelerle öldürülebileceği anlamına geliyor. Sıradaki ben olabilirim. Sen olabilirsin. En yakın arkadaşın olabilir. Birimiz güvende değilse hiçbirimiz güvende değil...