Bir bakışı bir gülüşü var
Neye gülmek var ise
Onda güzelleşir, tutkulu yakışır
İsteğidir bi satır cümle bi yudum kahve
Oturup saatlerce galatayı seyreder
Bazen bir insanın cenazesini kalkmaz
Bazen de içte biriken ölüleri çıkarmak gerekmez miydi
İçte biriken nice hoşnutsuz kişiler biriktirmişik
Çıkarılması lazım
Sonra daha iyi olacağız
Ve az insan çok huzur verici hayat olacak...
"Çok karışığım. Bir yanım olabildiğince huzursuz ve yorgun. Diğer yanım mucizelere ve düşlerin gerçek olabileceğine halen inanıyor ve heyecanını koruyor. Bu iki yan arasında ben, eziliyorum."
Frida Kahlo