Dilara Küyük

Dilara Küyük

, bir kitap okudu
3/10
·304 syf.··
13 saatte okudu
·
2024 75. kitabı
Cora Reilly
5.3/10 · 612 okunma
Reklam
8/10
·512 syf.··
2024 74. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 24 Mayıs 2024 10:20
Öncelikle gayet akıcıydı, yazarın dili yormadı güzeldi okuttu ama etkisinden çıkamıycağım ya da günlerce hakkında konuşmak istiyceğim bi kitap mı? Kesinlikle hayır. Goodreads puanı ve booktokta önüme düşen 27383838 yorum videosu sonrası beğeneceğimi düşünerek okudum kitabı ve beğendim de zaten ama ben bilmiyorum ya bu yazarı okurken bi şeyler eksikmiş gibi hissediyorum, Hiçbir dünyanın kızını yarım bırakmıştım hatta. Konusu, turnuvalar vs on numaraydı, sonu da güzeldi ama off hemen ikincisi gelsin diye de yataklara düşürmez. Spoiler; Kitap belki on puan alabilirdi, Oraya yerine başka bi karakter olsaydı. Aslında sevdim, güçlüydü hatta bi ara bu ne güç böyle dediğim bile oldu insan olmasına rağmen ablam bam güm önüne geleni deşiyo çünkü. Ama sonlarda yarı insan aydınlanması yaşayınca haaa dedim demekki bu yüzdendi abartılı gücü. Bunun dışında Oraya baştan sona çok kararsız bi karakterdi, insan bölgelerinde vampir avlayıp günün sonunda vampir olmak icin kejariye katılması? Onu büyüten, bi hayat ve güç veren Vincentı hemen satması? Yani nefret etmedim ama bayılmadım da Oraya'ya. Raihn konusunda da yani bilmiyorum bence biraz kişilik olarak sönüktü iki ana karakterde. Ve ben Vincentın ölmesine üzüldüm, zalimse zalim kardeşim savaşta sanki şimdi siz masum kimseyi öldürmiyceksiniz sanki Hiajların hepsi suclu? Bi de turnuvalar güzeldi ama ikinci aşırı boştu hatırlamıyorum bile dkdldldl Neyse kitap güzeldi ama ben ana karakterleri( sevemedim de demek istemiyorum aslında ) biraz boş ve karaktersiz buldum dkdldldl. Ve son olarak keşke ama keşke Ibrıhım ana karakterlerden olsaydı diyorum, omun hikayesini okumayı Kejariyi onun kazanmasını o kadar çok isterdim ki.. ne Oraya'yı ve Raihni ana karakter olarak görmek onların yolculugunu okumak isterdim bu tüm karakterler içinde,
Yılan ve Gecenin KanatlarıCarissa Broadbent · Martı Yayınları · 2024720 okunma
5/10
·480 syf.··
2024 73. kitabı
·
23 saatte okudu
·
Okunma: 21 Mayıs 2024 15:41
Son sayfasına kadar severim belki diyerek okudum ama yok sevemedim ya. Kötü degildi yani okudum ama devamını alıp okumam. Layala hiç benlik bi karakter değildi, her şey dozunda güzel olduğundan Layalanın bu fazla inatçı ve sert kız ayakları sıktı beni bi noktadan sonra, Thane ehh iyiydi ama aralarında ki çekimi ( ki o da varsa?¿) hissedemedim asla. Ve o çeviri? Emek var tabiki bi şey demek istemiyorum aslında ama kimse babasının hayrına çevirmiyo bu bi iş. O yüzden söylüyorum çeviri bok gibiydi jfkfmfmf (kişisel görüşüm tamamen.) Üşenmedim gittim indirdim baktım evet kitabın orj metni de öyle çok akıcı değil zaten betimlemelerle vs dolu kelime seçimleri bazen old? ama çeviride kullanılan kelime seçimleri beni delirtti gerçekten. 50 yıl önceden geliyo en az çeviri, kitabın bütününde akıcılıkta yakalanamamış böylelikle. Tabiki bu tamamen kişisel görüşüm beni ayar eden şeyleri başka okurlar fark bile etmeyebilir, çeviri de normal gelebilir ama dediğim gibi beni delirtti. Son zamanlarda okuduğum kitapların ikisi iyiyse beşinin çevirisi son okuması iğrenç ya bi ton para veriyoruz kelime hatalarına anlamsız veya böyle yoran çevirilere sabrım kalmadı. Bi de son zamanlarda çok güzel fantastik kitaplar okudum belki de o yüzden sönük kalmış olabilir tabi benim için ama fantastik açıdan da romantizm açısından da çok eksikti bana göre.
Elf Kraliçesi'ne İtaat EdeceksinizJ.M. Kearl · Olimpos Yayınları · 2024193 okunma
10/10
·656 syf.··
2024 72. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 15 Mayıs 2024 15:01
Bu seri benim roman empire'ım.. bayılıyorum eriyorum okurken. İlk iki kitap-Aren ve Lara- benim için hep çok özel kalacak, aşığım onlara. Ama bu kitap? Of diyorum gerçekten. Asla ama asla tek bir sayfada bile aksiyonun heyecanın kesilmediği, kelimelerin tamamen birbiriyle ahenk içinde olduğu, savaşın krallıkların ve bu tropların hakkını fazlasıyla veren mükemmel bi kitaptı. Aslında ikinci kitaptan farklı bi zaman dilimi okumuyoruz, olayların farklı açılarına, ikinci kitaptaki gelişmelerin bazen sebeplerine bazen de sonuçlarına bakabiliyoruz okurken kurgu on numaraydı bu anlamda.Ya bilmiyorum benim savaşlar krallıklar okumaktan anladığım süslü balolardan sadece saray asilleri arasındaki entrikalardan ibaret değil, ha kaliteli yazılınca onlarıda seviyorum ama bu kitap tam anlamıyla savaşın her yönünü, zafer uğruna yapılan her zalimliği ya da fedakarlığı, krallıkların ya da kralların/varislerin omuzlarındaki her türlü yükü gösteriyo ve insana bi noktada okuduğu her şeyi 'gerçek' hissettiriyo. Zarrah mükemmeldi, okuduğum en onurlu en adil en güçlü kadın karakterlerden biriydi. Kerisde çok ama çok zekiydi gerçekten ama sevmediğim yönleride oldu, sonuçta o da bi Veliant. Ama genel olarak mükemmeldi. Ha bana ilk iki kitaptaki kadar bi romantizm vermedi, daha doğrusu ben karakterlerin arasındaki elektriği yakalayamadım bana geçmedi bi türlü yoksa romantizmde çok güzeldi dozundaydı.. Ama açıkçası beni rahatsız da etmezdi hiç olmasaydı da, bu kitabı sıfır romantizmle de okurdum, entrikalar, krallıklar arası ip üzerinde atılan strateji adımları, savaşı heyecanı vs derken romantizmi unutturdu bana. Bayılıyorum bu yazarın kalemine yaa
Yetersiz VârisDanielle L. Jensen · Martı Yayınları · 202484 okunma