Sevdiğiniz insanı kırarsanız, bir zaman sonra onu bulamazsınız. O her şeyini bildiğiniz bir yabancı haline gelir. Çünkü kırgınlık insanı değişmek zorunda bırakır..."💔
Biri olmalı hayatında hem yanında. hem arkanda..
Seni her halinle seven , yüzünü güldürmeyi ve o gülüşü daima yaratmayı beceren biri olmalı ...
öyle biri olsun ki , sonsuza kadar seninle olsun, sana ait kalsın...❤️🦋
Neden dua ettiğimzde gözlerimiz kapatırız.?
Ağladığımızda, sarıldığımızda ya da hayal ettiğimizde.?
Çünkü hayattaki en güzel şeyler gözlerimizle görmediğimiz ama kalbimizle hiss ettiğimiz şeylerdir....🤲