içim sıkılıyor
içim sıkılıyor
avluya çıkıyorum ve parmaklarımı
gecenin gergin teninde gezdiriyorum
hiç ışık yok
hiç ışık yok
kimse güneşle tanıştırmayacak beni
kimse serçelerin şölenine
götürmeyecek beni
uçmayı anımsa
kuş ölümlüdür
Füruğ Ferruhzad
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bugün aşırı mutluluk sebebiyle beynim kepenklerini kapattı.Fazla doz yaramadı ❣️
Yaşam bu ya siz başkasından beklersiniz beklemediğiniz insanlar doğum gününüzü kutlar. O an çok garip bir his.. Bu sebeple ben doğum günümün son anlarını anlaşıldığım yerde secdede geçirmeyi seviyorum.Çünkü orda her halimle beni kabul eden bir Rab var. Gönlüm hemhal olsun daima🌻
Nihayetinde yüksüz ve mülksüzsün dünyada İnsanın en bariz lüksü bu
Rüyana karabasanlar bile hayran olur o zaman
Yarışa girmezsen kaybetmen imkansız
Üstelik 70-80 yıl ömrün varmış Peşinde kaç hırsız çalmak için koşacak
Ama korkma
Emir Can İğrek doğum günümde şarkı çıkartı manidardır. Sözlerini çokça yaşıyorum. Hemen içseleştirdiğim bir şarkı oldu.. Bu yıl Zemindeyim.
youtu.be/uLopUUyqVTA