Zozan dinc

Zozan dinc
@dnc_zozan
Çok sessizleştim... İçimde bir şeyler bir bir kopuyor. Mecbur olduğum bir hayatı sürdürmek, her geçen gün biraz daha içimi kemiriyor. Sahi, neden hayalini kurduğum hayatı değil de, mecbur kaldığım hayatı yaşıyorum?
Reklam
Bir çok insan kötü olamayacak Kadar kendiyle meşguldür.
Yüksek insan dışına değil içine kıymet verendir.. Sabahattin Ali İçimizdeki şeytan
Bilmediği için değil, çok şey bildiği için susar bazen insan.
Namaz'ı olmayan bir insan en pis bir LEŞ 'e benzer. ama bilmez kibri olan,kibri kadardır kendini bilmez.