A.D

"... çünkü bir göz ağlarken diğeri gülmez!"
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yine geliyo bu tipini yediğimin 14 şubatı.
Iyi geceler Buzdolabının kapağını açıp umarsızca yoğurt kabına, yumurtalara, yumurtaların yanında bulunan, kesilmiş kurumuş yarım limona bakanlar... Neşet Ertaş dinleyerek sokak lambasına bakıp, uzaklara dalanlar ve Yalnızlar sizi seviyoruz.
Mutsuzluğun dibine vurmuş olsanız da etrafınızda yardim edecek kimse olmasa bile tek başınıza mutlu olmayı öğrenip oradan çıkabilirsiniz. 😊
İçimden çocukça bir duyuşla büyüklere küsüm demek geçti.. Cahit Zarifoğlu