Döndü Duygu YILDIRIM

Döndü Duygu YILDIRIM
@dnddyg
Ölmek istemiyordu. Hayat iyiydi. Güneş sıcaktı. Ama ya insanlar?
Sayfa 202·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan mutlu olunca kendi kendine yeter,
Sayfa 184·Kitabı okudu
Kimsenin hayatında ilk sırayı tutmamıştı.
Sayfa 183·Kitabı okudu
Kendisi hiç kimseyi değiştirmek istemiş miydi? Herkesin olduğu gibi kalmasından hoşlanmıyor muydu?
Sayfa 181·Kitabı okudu
Ağırbaşlı olmalı, yalnızlığa saygı göstermeli; karı koca arasında bile bir uzaklık söz konusu olabilirdi; onun kapıyı açışını izlerken, insan bu hakkından geçmeyeceğine, kendi bağımsızlığını, kendine olan saygısını yitirmeden de kocasının hakkını zorla alamayacağına göre, dedi kendine - çünkü değeri ölçülmez bir şeydi özsaygı.
Sayfa 174·Kitabı okudu