Ağırbaşlı olmalı, yalnızlığa saygı göstermeli; karı koca arasında bile bir uzaklık söz konusu olabilirdi; onun kapıyı açışını izlerken, insan bu hakkından geçmeyeceğine, kendi bağımsızlığını, kendine olan saygısını yitirmeden de kocasının hakkını zorla alamayacağına göre, dedi kendine - çünkü değeri ölçülmez bir şeydi özsaygı.