*NE GARİP DEĞİL Mİ ?*
*▪︎Dünyaya çıplak geliyorsun...*
*▪︎Makam-mevki, mal-mülk,*
*çoluk-çocuk, eş, arkadaş, dost*
*sahibi oluyorsun...*
*▪︎Gençlik, güzellik, dinçlik, azim,*
*güç- kuvvet veriliyor..*
*▪︎Akıl-zeka, irade sahibi*
*oluyorsun...*
*▪︎Sonra birer birer bu nimetler,*
*elinden alınıyor.🍁😞*
*▪︎Yaşlanıyorsun; gençliğin,güzelliğin, gücün,kuvvetin gidiyor elden....*🥀😞
*▪︎Azmin, iraden aklın, zekan da*
*yavaş yavaş tükeniyor...*🥀😞
*▪︎En sonunda ölüm geliyor.*
*Herşeye "elvada "diyorsun.🥀😞*
*▪︎Bütün bu nimetler sana emanet*
*Olarak verilmişti. 🍁*
*▪︎Emaneti Gerçek sahibine teslim*
*ediyorsun.🍂*