D.

acile tek başına gitmek … ne kadar yalnız olduğumuzu mu gösterir 😞😞
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
günaydın …. youtu.be/5k5P_Eqy4xo
berbat bir Ankara akşamı … bu kadar stres çok fazla
siz susarsınız herkes kendine göre yorumlar sessizliğinizi !
ironi değildir !!
ben görmüyorum diyorum doktor görüyorsun … ama ben cidden görmüyorum insanların yüzlerini 🤦🏼‍♀️