D.

Yalnızlık
iyidir belki de farkından değiliz !
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
içimden hiçbir şey gelmiyor
Birinin söylediği ötekini tutmuyor Her kafadan bin ses çıkıyor Bilen bilmeyen hep akıl veriyor Sanki benim aklım ermiyor Çevirdiler şaşkına Lanet olsun aşkına İçimden hiçbirşey gelmiyor Seden Gürel
kendimden bıktım yeminle ….
hay ben böyle yalnızlığın ………
tüm ruhsuzluğunla gene gecemin içimdesin ….. artı bi defolup gitsen mi aklımdan !!!!!