Bazen herkes bize karşı duruyor, herkes yanlış yapıyor zannederken ters yönde olan tek araç gibi haklı olduğumuz davayı yanlış yoldan savunuyor olabiliyormuşuz.
Kulları düzeltmek bizim işimiz değil kızım biz elimizden geleni yaptıktan sonra Yaradana teslim edebilirsek işimizi, en güzel şekilde icabet edecektir dualarımıza.
Esasen hayat zannettiğimiz kadar zor ve çetrefilli değilmiş. Bazen kendi hâyatımızı kendi ellerimizle yokuşa süren bizzat kendimiz olabiliyormuşuz. Başımıza gelen talihsizlikler konusunda etrafta suçlu aradığımız parmağımızı kendimize çevirmek yapılması gereken ilk işmiş mesela.