Ruha iyi gelen kitaplar vardır. Ne zaman, nerede sizi bulacağını bilemezsiniz ama tesadüf diye bir şey olmadığından o kitabın sizi bulmasının da bir nedeni vardır, anlarsınız. Okurken ufkumu açan , bana değer katan kitapları bir ayrı seviyorum, hayatın çok içinden, her gün şahit olduğumuz bir konu çok akıcı, basit, yalın bir dille anlatılmış. Satır aralarında anlatılmak istenen mesaj Derviş dedenin ağzından, satır arasına gerek kalmadan çat çat dile dökülmüş.
İnsan bazen yolunu kaybettiğinde böyle bir akıl hocasına ihtiyaç duyuyor. Neyseki bu açığı kapatacak bu tarz kitaplar var. Altı boş koca koca cümleler kurmadan, ruha dokunan, lezzetli bir kitap özetle. Keyifli okumalar