Bugün hayatımın özeti olabilecek söze rastladım şöyleydi:
“Bir insanı 40 yıl sırtında taşı. Sonra 1 gün indir. Bu beni 40 yıl sırtında taşıdı demez. 1 gün indirdi der. Böyledir işte insanoğlu, yapılan iyiliğin nankörüdür.” diyecek başka sözüm yoktur.