“Dünyayı değiştiremem ama kendimi değiştirebilirim. Okuduğum her cümle beni yeniden şekillendiriyor. Karanlığa düşünce ışığı aramam; çünkü ışık zaten kitapların içindedir.”
Kitaplar benden hiçbir zaman bıkmaz. Zaman içinde, tamamen iyileşmemi sessizce bekleyerek bana bir çözüm sunarlar. Kitapların en güzel özelliklerinden biridir bu.
Işık ve karanlık aynı şeyin birer parçası. Hayatımız boyunca bir mutluluk bir mutsuzluk deneyimleriz, dans edercesine. O yüzden pes etmeyip devam ettiğim sürece, gözyaşlarıyla da kahkahayla da dolu anlar yaşayacağım kesin.