doğan bilgiç

doğan bilgiç
@dogan_12
“Dünyayı değiştiremem ama kendimi değiştirebilirim. Okuduğum her cümle beni yeniden şekillendiriyor. Karanlığa düşünce ışığı aramam; çünkü ışık zaten kitapların içindedir.”
Benim için en etkileyici paragraflardan biri
Arkada kalanların üzüntüsünü hayal etmek mümkün değil ama hayat insana ölümden daha çok acı çektiriyorsa, hayatından son verme kararlarını saygı duymamız gerekmez mi? Toplumumuz yas tutmakta çok kötü. Belki de saygı duymak konusunda başarısızdır. Bazıları kendi ölümlerini seçenleri günahkar, başarısız ya da pes etmiş ezikler olarak nitelendiriyorlar. Sonuna dek yaşamak gerçekten her koşulda bir başarı mıdır? Hayat denen oyunda gerçek anlamda bir kazanma ya da kaybetme olabilirmiş gibi
Sayfa 110 - Nova Kitap·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Başkalarına yüceltmek için kendinizi alçattığınızı da düşünüyorum.
Sayfa 109 - Nova Kitap·Kitabı okudu
Alıntı
Burada önemli olan sevilip sevilmediğiniz değil,size gösterilen sevgiyi nasıl karşıladığınızdır .
Sayfa 102 - Nova Kitap·Kitabı okudu
Alıntı
Özsaygınız başkalarının samimiyeti hakkında nasıl hissettiğinizi belirler
Sayfa 100 - Nova Kitap·Kitabı okudu
Alıntı
Eskiden yalnız olmayı çok severdim. Kitap okurken ya da hayal kurarken yatakta uzanır, yürüyüşe çıkar, otobüs ya da metroda müzik dinler, uyuklardım bütün bunlar günün en sevdiğim anlarıydı
Sayfa 77 - Nova Kitap·Kitabı okudu
Alıntı