Anlıyorum sessizliğinden,sonsuza kadar dönmeyeceksin geri
Tutamadım,durduramadım ki
Soruyorum sebebini,anlamam gerek
Ne yaptıysan vazgeçmedim
Aşk bu olsa gerek
Sen şimdi başkasını da sevsen
Yalan olur,aldatmadım;dersen
Sen yazda, bense kışta
Sen bir yanını buldun, bense boşlukta
Biz şimdi; ben gece,sen gündüz
Bir gönül,iki insan
Seviyordun,yalan mı? sorarsan