dolukadeh

dolukadeh
@dolukadeh_
Arkadaşlar bir ricam olacak, Lütfen 16-18 yaş arası kardeşlerim mümkünse yazmasın bana,çünkü ergen ergen konuşmalar yapıyorlar üstelik alay eder gibiler. Kırmamaya çalışıyorum sizi ama siz de dikkat edin tavırlarınıza 🙏
1000Kitap
dolukadeh
sıktı cidden
Reklam
"Bana âşık olma, kaparım yolunu Bana âşık olma, giderken tutarım kolunu Bana âşık olma, s*kerim yolunu"
Müzik
dolukadeh isimli okura yanıt verildi
dolukadeh
Hobbit yerim seni helelelel
"Bana âşık olma, kaparım yolunu Bana âşık olma, giderken tutarım kolunu Bana âşık olma, s*kerim yolunu"
Müzik
dolukadeh
Çok duyqusaldı kendi göz yaşımda boğuldum😭