İbrahim Gözütok

İbrahim Gözütok
@dostoyevskigibi
Film arşivi: boxd.it/9Ugzv
Sadece bir şarkı.
Henüz bugün dinlediğim ve çok beğendiğim bir şarkıyı birkaç arkadaşıma gönderdim. Verilen cevaplar şöyle; -Ben Kürtleri ve Kürtçeyi sevmiyorum. -Kro. -Bunları mı dinliyorsun? Buraya bir şeyler yazma ihtiyacı duydum arkadaşlar çünkü üzülüyorum... Bu hep mi böyleydi? İnsan insanı dili, dini ırkı, şusu busu farklı diye hep dışladı mı yoksa bu çağımızın vebası mı? Eğer öyleyse ne zaman bitecek insanın insana duyduğu bu kin? İnsanların güttüğü ideolojilere girmiyorum. Söylemek istediğim hayatta bir insanın diğer bir insandan bu derece nefret etmesi kadar tiksinç bir şey olmadığıdır. Yüzyıllar önce yaşamış filozof Desiderius Erasmus, "Köpek köpeği yemez; vahşi aslanlar kendi aralarında savaşmaz; yılanlar yılanlarla barış halindedir. Buna karşılık insan için hiçbir vahşi hayvan insandan daha zararlı değildir." derken sanırım haklıydı ve sanırım insan var olduğundan beri cinsinden nefret etti. Şarkıyı burada paylaşıyorum arkadaşlar. Sevgiyle kalın. Mümkün olduğu kadar... youtu.be/wRo6QmjyW4A
İbrahim Gözütok
Arkadaşlar yorumlarınız ve paylaştığınız şarkılar için ayrı ayrı teşekkür ederim. Herkesin bir şarkı paylaştığını görünce sevindim, hepsi ayrı güzel. Nefret kokan insanlara karşı sevgi dolu insanların var olduğunu görmek ümit verdi. 🙏
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Sevgiyi sakın ihmal etme. İnsan mutlu olduğunda daha iyi kalplidir.🌱
İbrahim Gözütok
iyi kalpli olduğunda daha mutlu değildir ama