Yoksul ve baskı altınsa olduğumuz zaman bazılarımız hırsızlık yapıyor ve kavga çıkarıyor. Ama hepimiz öyle değiliz. Ya İmparatorluk Bölgesi’ndeki o uzun sarı saçlılar, galaksinin onlara ait olduğunu sananlar… ama hayır, galaksi onlara ait gerçekten. Onlar hiç kavga çıkarmıyorlar mı? Hiç hırsızlık yapmıyorlar mı ? Onlar da benim işimde çalışsalar benim gibi kokarlardı. Benim gibi yaşasalar benim gibi pis olurlardı.