La vie

La vie
@drax_lilith
öğrenmek
hâlâ öğreniyorum
kendim
47 okur puanı
Mart 2021 tarihinde katıldı
İnsanın neden öldüğünü sormak saçmadır,neden öldüğü zamanla unutulur yanlızca bir tek sözcük kalır geriye,öldü...
Reklam
Sözlerin işe yaramadığı anlar vardır.keşke bende ağlayabilseydim..Herşeyi gözyaşlarımla söyleyebilseydim.anlaşılayım diye konuşmak zorunda kalmasaydım
Sayfa 179·Kitabı okudu
Belkide ,bazı şeyleri açıklamadan bırakmak en iyisidir.
Göz belkide insan bedeninin içinde hâlâ bir ruh barındıran tek kısımdır
O da yarı deliydi ama onunki yanlızca çektiklerindendi