Zavallı çocuk beni görmeyeli neredeyse bir yıl olacak. Yüzümü, konuşmamı, sesimi unuttu. Demek yaşamak istediğim istediğim tek yer olan o hafızadan şimdiden silindim. Nasıl olur? Şimdiden baba değildim! Çocukların dilinde sık kullanılan, çok hoş ve masum olduğu için yetişkinlerin ağızlarına alamadığı o "Babacığım!" sözcüğünü duyamamaya mahkum olmak!