Çiğdem Yıldırım

Çiğdem Yıldırım
@drcigdemy
Kendini tanımaya ve sadece var olmaya değil yaşamaya çalışan bi insancık.. ..Temet nosce..
“Onun gözyaşları gerekti bana, nasıl korktuğunu, yüreğinin nasıl parça parça olduğunu görmem gerekti! Kendi üzerime bunca umutlar beslemeye, bunca hayaller kurmaya cesaret ettim bir de! Oysa sefil, beş para etmez, aşağılık, aşağılık bir adamım ben.”
Sayfa 656·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
Yalnızca ölümden korktuğu için yaşayabilir mi bir insan?
Sayfa 653·Kitabı okudu
Alıntı
Yapayalnızlığın, tek başına kalmışlığın sonsuz acılar veren karanlık duygularıyla doluvermişti birden yüreği.
Sayfa 125·Kitabı okudu
Alıntı
Hiçbir eksiği bulunmasın diye bakacak olursak, dünyada kaç tane iyi insan kalır dersin?
Sayfa 162·Kitabı okudu
Alıntı
İktidar, ancak eğilip onu almak cesaretini gösterenlere verilir.
Sayfa 522·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam