de

İnsanca… Pek insanca…
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“ Düşler olmasaydı insan dünyayı ikiye bölmek için bir sebep bulamazdı. “
kitap okumama izin vermeyen birileri 🤓🤓❤️❤️
işte ben buyum. Antalya 💙❤️🙏🏼
bızden ıyı geceler 😇