Selam herkese bugün çok sevdiğim ve yaklaşık 4 günde bitirdiğim bir kitabın yorumuyla geldim .4. kitabı okuyanlar bilir çok sarmadı o kitap beni açıkçası ama Anne in mektuplarına sevgilim diye başlamasından belliydi zaten sevgili oldukları o kitap hakkında çok spoi vermek istemiyorum. Bu kitapta Anne ve Gilbert çiftinin aşkı ,düğün hazırlıkları , arkadaşlıkları ve yeni bir çift olarak komşuluk ilişkilerini okuyoruz okurların beklentisini karşılayan bir kitaptı. Lucy nin kalemine zaten bayılıyorum aşırı akıcı bir kitaptı ve kitabın Kanada ülkesinde klasik olarak okutulduğunu söylememe gerek yoktur. Yalnız daha çok arkadaşlık ve komşuluk ilişkilerine değinilmiş çiftin aşkına biraz daha yer verilebilirdi diye düşünüyorum bende onun dışında gayet güzeldi.