Herkes "iLk" oLmak ister,,
"İLK aşk",, "iLk öpücük"...
Oysa "iLk" geçicidir...
Sahip olduğunuz hangi "iLk" hâlâ sizin,,
Yada sizinLe hiç düşündünüz mü???
Oysa kimsenin beğenmediği "son"da durum biraz farklıdır...
Ondan ötesi yoktur...
Heyecandan avuçLarınızın terLeyerek tuttuğu "iLk" eLLe değil,,
Güvenerek sımsıkı tuttuğunuz "Son" eLLe girersiniz mezara...!!!
Durup tekrar düşündüğünüz de,
"İLk" oLup yok oLmak mı istersiniz?
"Son" oLup Sonsuz oLmak mi istersiniz???