Akış

109 okur puanı
Nisan 2017 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Şu an Ankara otobüsünün içinde olmak çok güzel bir his. Evet çok rahatsız kosullardasin . Her uyumak istemeye kalkistiginda bir sarsıntıyla uyaniyorsun. Ama hiç bilmediğin bir şehirde güneşin doğuşuyla gözlerini açmaya kesinlikle değer.
Reklam
“Dünyadaki yüzbin şehrin her birinde güneş benzersiz şekilde batıyor. Sadece bir defa buna şahit olmak için seyahat etmeye değer.” – RyuMurakami

Okur Takip Önerileri

Tümünü Gör
Diyarbakır'a gitmeyen kalmasın .
İstanbul kıskanmasın senin yerini, Sen babamın evisin Diyarbekir. Gözlerin hep doludur için hep hüzün, On gözünle Dicle ağlarsın için için. Kapın çoktur sevenin de çok senin, Sen sevenlerin diyarısın Diyarbekir… GEZGİN KADINLAR SİBEL YAŞAR ŞİŞMAN
Reklam
Bazi seyleri yapmak icin servet gerekmez.
Yola çıktık .Otobüste omzumuza kafamızı koyarak uyuduk .Sonra uyandık geziyoruz tabi caddelerde kalacak yer bulacağız .Kamp ilk tercihimiz. Güzel bi kumsala kampımızı kurduk Eşyalarımızı yerleştirdik . Akşam yemeğimizi şehir merkezinde yedik ve şehir turuna cıktık fotograflar cekıyoruz konusuyoruz aynı zamanda ve eğlenceli şeyler yapıyoruz. Sonra kampa yerine döndük. Kumsalda içecek bir şeyler aldık ve oturuyoruz çadırın yanında müzik dinliyoruz. Şarkı söylüyoruz.Hayattan konuşuyoruz.
YKS açıklandı. Ama bakmayın. Uyuyamıyorsunuz.
Yıllardır en parlak yıldız benim diye geçindigim aslında marsmış. Yaşadığım büyük hayal kırıklığı ...
Gençler cidden hak ettik.
Bu sene ilk defa üniversite sınavına girecek olan gençler el yazısı sizi buldu,teog sizi buldu,tyt ayt sizi buldu siz üniversiteli olmayı hak ettiniz. #yks2018
160 öğeden 16 ile 30 arasındakiler gösteriliyor.