Hangi dine inanırsanız inanın, hangi siyasi partiyi tutarsanız tütün, insanlara karşı biraz Liberal olmalıyız.Bunu ekonomik anlamda söylemiyorum; çünkü Liberalizm, Batı'da aynı zamanda Serbestiyet, Hoşgörü,Eli açık, Cömert anlamlarında da kullanılır. Herkesi olduğu gibi kabullenmek gerekir, herkesin fikrine karşı biraz Liberal düşünceler beslemeliyiz. Unutmayın başkasına saygı duymazsanız, bir başkasının da size saygı duymasını bekleyemezsiniz.