"Delirdiğimi biliyordum ama kendime bunu anlatamamıştım. Belki de delirince öyle oluyordu. Anlatamıyordunuz. Ne kendinize ne başkasına. Ve delirmenin en kötü yanı, artık deli olmadığınızda kendinize dair ne düşüneceğinizi bilememekti."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bazen daha büyükseniz daha genç birine dönüşüyordunuz. Bense... Ben yaşlı hissediyordum. On yedisine basmak üzere olan biri kendini nasıl yaşlı hissederdi ki?"
"Bazen herkesin o resimdeki gibi olduğunu düşünüyorum; herkesin kendi acı veya pişmanlık dolu evreninde kaybolduğunu, herkesin uzak ve bilinmez olduğunu. Resim bana seni hatırlatıyor. Kalbimi kırıyor."