O kadar çok kendimi bulduğum bir kitap ki her satırında bu kadar doğru olmaz ki diyerek okudum. Kendimizi ne çok geri plana atıp ertelemişiz. İnsan biraz da kendi ruhunu beslemeli. Herkesin okuması gereken bi kitap sizin de kendinizi bulmanız dileğiyle.