Bu yıl kendime 30 kitap hedefi koymuştum, 19 kitap okudum ama sayılardan bağımsız olarak benim için çok değerli bir yıl oldu. Bir süredir kaybettiğimi düşündüğüm okuma alışkanlığımı yeniden kazandım. Şimdi önümde yeni bir yıl, yeni bir hedef ve keşfedilecek çok fazla kitap var. 2026 hedefim 50 kitap! Daha çok öğrenmek, daha çok hissetmek ve daha çok okumak dileğiyle :)