dilan

dilan
@dzeze
Bütün bu anlattıklarımdan, seven bir kadının her zaman için ilk gördüğü şeyi yani benim mutsuz olduğumu görmüştü.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ve evime başın dik, özgürce, Evimin kadını olarak gir!
İnsan yaşamayı önce kendi öğrenmeli sonra başkalarını suçlamalı.
Birini sevdikten sonra mutlu olmadan da yaşayabilirsin. Hüzünlü bile olsa hayat güzeldir, nasıl olursa olsun, gene de güzeldir yaşamak.
İyi midir kötü müdür bilmem ama bazen bir şeyleri kırıp dökmek de çok hoştur.