dilan

dilan
@dzeze
Siz benim deli ya da sarhoş olduğumu düşünmüşsünüzdür. Hayır değilim, henüz değilim.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ama bu susmalar beni hasta ediyor...
Çok zor oluyor insanın her şeyi içine atması ve içinde debelenmesi...
Hislerim uyuşmuş gibiydi, nerede ve hangi zamanda olduğumu anlamak için dakikalarca zamana ihtiyacım vardı.
Hangisi daha iyidir, kolay elde edilmiş bir mutluluk mu yoksa insanı yücelten acılar mı?